..Myskväll..


Jag, lillsyrran & Emil har just myst framför en film.
Vi bunkrade upp med chips, popcorn, dipp & morötter hur gott som helst *mums :9
Nu ska jag börja kika lite på hur jag ska ha håret i morgon samt smycken,
bestämt mej för att köra med en enkel svart klänning, kanske ett bälte i midjan, med
svarta pumps de kan aldrirg bli fel & eftersom det är ett borgerligt bröllop och man
får ha på sig vad som helst så känns de helt rätt.
Det som är lite annorlundare med detta bröllop är det här.

* Kläder ur garderoben
* Inga presenter får köpas
* Hon ska inte ha nån speciell klänning
* Nästan bara ungdomar ska komma några vuxna
* Hon gifter sig med sin livskamrat för andra gången 
* Ingen alkohol bjuds

Det kommer bli toppen kul för det här bröllopet är verkligen min faster helt igenom
Längtar verkligen tills i morgon känner på mej att det kommer bli en oförglömlig dag :D


..Jag kommer aldrig ge upp hoppet om att träffa den rätta & dela mitt liv med..
..Jag hoppas med hela mitt hjärta att denna person är du..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0