..min dag..

Jag vaknade & tänkte att jag skulle baka bröd, men det var strömavbrott
låg & väntade på att det skulle gå över men efter några timmar så gav jag upp
och for och fiskade, i början vare rätt dött men sen började fiskarna nappa.
Var as kul vi satt typ svin nära varandra & bara drog upp fisk hehe :)

Vi fick totalt 38 fiskar, inte dåligt.
När jag kom hem tog jag en dusch sedan åt jag köttbullar & makaroner.
Efter det så väntade tv & sedan blev det såklart serien dh, choklad & vin.
Sedan så drog jag en bastu var hur skönt spm helt, ta en bastu öl & sånt
mysigare avslut på en kväll kan man nog inte få.
Nu gott folk ska jag kolla klart sex and the city sen blire sängen

Godnatt tänker på dej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vuollerim ju :-) Roger Stenmarks hus. Vi väntar bara på att få ett lånelöfte.

2009-04-01 @ 09:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0