..Mår gott..

Jag kan inte säga att jag mår annat än gott just nu.
Öl & mina favorit chips kan det bli bättre.
Är så härligt att kunna äta vad man vill utan att bekymra sig för att gå upp
som andra måste göra, men ändå känner jag en viss ångest för att jag är smal.
Jag mår dåligt över att folk jämnför sig med mej & mår dåligt över sig själva
för att jag just har den slanka kroppen, men ni ska veta att jag har ångest å vill gå upp!
Alla tror att de är lätt att vara smal men de är ett helvete ett rent helvete, jag hatar det.
Jag har börjat min kamp för att gå upp i vikt för er som inte vet det & jag hoppas att jag
når den vikt jag vill ha innan sommaren.. Jag är faktiskt överlycklig just nu för jag har gått upp
och väger faktiskt just nu 46,7 kilo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0