..Lösenordskyddad blogg..

Idag har man som sagt burit en massa grejer å sådära inte speciellt kul men blir iaf så jävla mkt bättre.
Har haft en jätte mysig dag hemma hos pappa faktiskt surrat en massa å sånt.
Sen har jag ränt på stan & varit å handlat, idag har oxå tjorven kommit hem fan va glad
hon var, satt å mös med mej i framsätet *mysigt, men var inte lika mysigt att bli slickad i ansiktet men
det gör faktiskt inte så mkt hundar är juh hundar & det är underbara varelser :)

Till en tråkig men välbehövd sak.
Jag har tagit ett beslut om att jag ska lösenordskydda min blogg det är för just nu
händer det svin mkt i mitt liv som jag inte vill att alla ska ta del av och i respekt för en viss person.
Ibland kan det vara jobbigt att låta bli att göra saker som man igentligen kanske inte vill göra.


Bloggen kommer vara lösenordskyddad ett tag framöver men inte föralltid
kan hända att jag följer sandras exempel & gör en vip blogg istället så att alla andra
kan ta del i det intressanta livet, men vi får se hur det blir detta infaller iaf inte föräns i morgon.
Kommer skicka ut lösenordet till mina vänner så ni behöver inte oroa er.



Update: Blir en vip blogg för dom som betyder, nästan samma användarnan fast utan e:t)
samma lösen som jag skickat ut.

Den nya bloggen heter http://liselottelarsson.blogg.se/vip


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack. du vet vem jag är.

2009-03-26 @ 06:24:55
Postat av: Anonym

Tack så mycket!



Du vet vem jag är.

2009-03-26 @ 06:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0