..Det närmar sig..


Lördagen närmar sig & jag börjar få lite smått panik.
Vad ska jag ha på mej på bröllopet, hur ska håret se ut & mkt mer.
Vill inte vara för uppklädd & inte heller för söt : /
Har inhandlat bröllopets alkohol eftersom det inte bjuds dära, eftersom min faster är nykterist
vissa skulle kanske tycka de var tråkigt men jag tycker det ska bli jätte kul, alkoholen gör
det inte roligare utan det är folket & stämningen bland dom som gör festen till det man vill att den ska vara.
Å jag vet att det kommer bli en super kul, jag kommer minnas detta länge.

Beställde en present från cdon.com för några dagar sen men det kom inget bekräftelse mejl men dom
drog pengar från mitt konto. tyckte de var jävligt mysko så jag meljade dom.
Dom hade kollat upp problemet å nu skulle nu häva reservationen & pengarna skulle komma in på
mitt konto antingen idag lr i morgon. kunde dom inte skickat presenten nu får jag juh beställa om den.
irriterande men tur att de verkar lösa sig iaf så att mina pengar kommer till rätta.


Även en ännu mindre rolig sak, var juh på inflyttningsfest hos min lillasyster i lördags
vi var ett riktigt roligt gäng, härliga brudar & två roliga killar :D
Senare så drog vi iväg till en väns pappas hus, å fortsätta dricka & sjunga *haha
En bit in på festen skulle jag gå på toa & då öppnas toa dörren & jag får dörren mitt i pannan
fick värsta bulan & en lättare hjärnskakning, mår fortfarande illa & är ljud & ljus känslig.
Mindre kul men jag börjar faktiskt bli rätt van, sånt hära händer mej ofta.
Inte lätt att vara född till klumpeduns lr vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va skoj att gå på bröllop :) vill oxå.

2009-03-11 @ 20:32:17
URL: http://ellinorlundhamn.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilken fantastiskt fin blogg du har Lisen! Det visste inte jag. Nu ska jag kika runt på den. Har du designat den själv?

2009-03-12 @ 09:27:19
URL: http://www.vhjojk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0