..Bröllopet..


Bröllopet var svin roligt : )
Hade gärna vellat att de varade lite längre, folk gick hem lite för tidigt å några fick i sig för mkt.
Maten var svin god å alla folk som var dära var stört sköna.
Jag hade ap kul och var en av dom sista som gick å la sig & den som var först upp på morgonen.
Min kusin fick mej att vela fara på krogen men hon somnade rätt tidigt så de blev inte av och då kom
jag på att jag å min kusin jocke å hans polare skulle fara men i bilen på g te krogen så bangar jag ur
för att jag kom på att jag var sömnig i ögonen, dålig stil jag vet men förlåt ska inte upprepas : /
Vet inte vad jag ska skriva riktigt om bröllopet mer än att jag gärna gör om det i morgon
någon som känner för att gifta sig? Jag vill gå på bröllop :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0