..Tidig morgon..

Idag tar pontus och många andra som jag känner studenten.
Fy fan vilket lyckorus dom måste känna :) Hade jätte gärna vellat vara där å dela
upplevelsen med dom står där å se när dom kommer utspringande men det kan jag inte
eftersom att jag jobbar till halv tre idag. Men iaf Grattis pontus till studenten!
Börjar först klockan kvart i sju, så sitter hemma hos mamma nu ides inte ta mopeden i det här
dåliga vädret, väntar på att Ronja & Julia ska vakna så jag kan hjälpa dom med att fixa håret
å sånt till skolavslutningen deras. Ronja har juh blivit jätte stor hon börjar juh i jmk nästa år,
fy fan va tiden går fort alltså, kändes som att det var nyss hon var en liten snorunge :D


Ne nu ska jag ta och äta något innan ungarna hoppar upp ur sängarna & vill ha hjälp!




Kommentarer
Postat av: Linda

vart har du köpt det ? hu lång tid tog det :)innan det kom

2009-06-12 @ 21:13:13
URL: http://lindajeanettelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0