..Saknar en vän..

Sitter & pratar med en vän som stod mej riktigt nära en gång, en vän som jag
hade så jävla roligt med, en vän som jag litade & trodde på även fast mina kompisar
tyckte jag  var helt knäpp som ens andades samma luft som han.
En kille som betydde allt för mej en gång, en person som jag hoppades dela mitt liv med
 men så blev det inte, han hade helt andra planer iaf just då.
Sen rann det ut i sanden & vi fortsatte vara vänner så gott som det gick, den killen betyder
fortfarande fruktansvärt mkt för mej, han är en riktigt bra vän, han får mej alltid att skratta & han
är lika flummig å  knasig som jag :D Han är den personen som jag alltid kommer tycka om även fast jag
inte pratar med han allt för ofta. Just nu gör han lumpen å alldeles för många mil bort å
det svider som fan att jag inte kan träffa han. Jag saknar han som fan!
Den här killen heter alexander & han kommer alltid att vara väldigt betydelsefull för mej.
Saknar tiderna med dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0