..MS Meet..

Lördagen så satte jag å katti oss på bussen mot gve,
vi gick och hämtade ut pengar på stan för att sedan gå hem till elina
å fixa oss, när vi var klar där så fick vi skjus upp till malmberget på världens
härligaste förfest, var förbannat roligt vi var ett jävligt härligt gäng.
Jag träffade oxå lite nytt folk, riktigt roligt :D
Sedan efter vi fått i oss lite alkohol å skrattat i mängder så bar det av till nunis.
Vi hade inte så tur med vädret det regnade små skurar typ hela tiden men det var
bättre väder än förra året iaf. Vi var typ samma gäng dära och vi hade det rätt så kul.
Där träffade jag oxå älsklingen & pussade på han lite grann innan jag gick till mina polare
igen, vid ett var jag less så då ringde jag malin & co som var i stan å frågade om dom kunde
skjusa hem mej till moster & det kunde dom. Ringde älsklingen för att säga godnatt och hade
det perfekta samtalet just innan jag somnade *myspys. Det var typ min lördag den var förbannat kul.
Bilder och sånt kommer senare när jag har fått dom av sandra var för lat för att ta med min egen.

Sandra, Liselotte & Katti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0