..Lycklig..

Hehehe japp ni får väll en chock nu när ni ser att jag har varit in å skrivit ett inlägg :)
Men sitter hemma hos pappa tyckte faktiskt det var tid att fara till gälka å hälsa på.
Tänkte ta & stor tvätta lite granna, alla mina underkläder börjar ta slut *tihi.
Fy fan gissa att jag blev glad när jag gick in på mitt konto i morse, fått in skattepengarna
wohooo! Fy fan vad härligt, ska ut på stan senare & handla in lite grejer å även dra förbi
godisbutiken, var längesen sist tycker jag.  För en gångskull har jag inte hunnit slösa upp
mina pengar innan jag fått nya heller, men det kan juh bero på att det bara är två veckor
sen jag fick lönen, men ändå :)

Sen sist jag har bloggat har jag hunnit med en jävla massa, varit ut med båten, fiskat, bakat,
umgåtts med lillasyster, vänner & varit på 45 års fest i stenudden.
Var faktiskt riktigt trevligt måste jag säga å jag har fått tillräckligt med fylla för ett tag, men det
blir väll att dricka på lördag tyckte jag höras talas om iaf.
Tänkte lägga ut lite bilder som ni inte har sett.

Katti hata mej inte, kan inte låta bli du är juh så för jävla söt!






Kommentarer
Postat av: Emma

Måste ju hälsa på dig :)

2009-06-10 @ 10:43:03
Postat av: Liselotte

Emma ja det tycker jag att du borde!

2009-06-10 @ 11:29:04
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0