..Fram & tillbaka..

Jag springer fram & tebaka mellan tvättstugan & farsans lägenhet, är rätt trött i armarna nu :)
Sen förra inlägget har jag väll hunnit spendera en tusen lapp ungefär köpt böcker för 600 :-
å sen lite annat, längtar tills dom kommer hem till mej så jag får börja läsa dom.
Har införskaffat mej alla böcker i twilight serien lr vad jag ska säga alla fattar vad jag menar då,
sen köpte jag väll någon annan bok oxå, hörde även av min mamma att jag hade fått ett vaderat
paket hem i brevlådan gissar på att det är mina linnen och om det är så blir jag överlycklig :D
Fan denna dag kommer nog bli helt jävla underbar, efter älsklingen har slutat jobba så ska
vi fara ut å äta, jag ska bjuda han på middag & sen ska vi ta en tripp på stan å handla in en
massa nödvändigheter, fylla på mitt piller förråd & kylskåpet med en massa svalkande alkohol.
Sen kan bara tiden utvisa vad som händer senare, nått mer roligt blir det iaf :P

Förresten slutet av denna månad blir nog inte riktigt som jag hade tänkt mej, hade juh tänkt fara
på kiruna festivalen men det blir nog inte av eftersom jag kommer vara på begravning då.
Tidigare i bloggen har jag skrivit om en person som låg på sjukhus & hon klarade inte sej så
det blir nog begravning i slutet av månaden :/
Vila i frid Ella


Ne nu ska jag sotera tvätten, vika alla kläder & se lite tv, vi får höras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0