..helt slut & en jävla beslutsångest..

Är helt jävla slut har juh jobbat sen förra fredagen, å bara varit ledig en dag den här veckan
tisdagen då, men varit så mkt på jobbet på sista tiden så att man varit helt slut när man
kommit hem. Helt sjukt att jag drömmer mardrömmar om jobbet liksom.
Är ledig i helgen & frågan är juh vad man ska göra med den, det är juh lk men är faktiskt
inte ett dugg sugen, det spelar as dåliga arstister, känns som slöseri med pengar, det enda
roliga skulle juh vara att umgås med vännerna. Men känns som att jag kommer vara ännu
mer slut isf efter helgen, får väll se hur jag gör, det är mkt som spelar roll.
Men nu måste jag käka nått, sen bär det av te jobbet för andra gången idag & sen blire äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0