..Happis, ikea, tokiga pöjkar & jag..

God Morgon kalla & snöiga värld

Jag är vaken å ska alldeles straX ta å fiXa mej!
Har igen lust att fara nånstans & ska jag vara ärlig har jag faktiskt inte bestämt mej om jag ska me ännu.
Men tänkte iaf ta bussen te pappa för då är jag iaf i gve å kan bestämma mej hur jag ska göra.
En del av mej skriker följ med far ut på äventyr, medans den andra deprimerande & trötta halvan
skriker stanna hemma, ta en varm dusch spela poker å titta tv du har hela huset för dej själv.
Vilken sida ska man lyssna på?
Ingen anning å va fan spelar det för roll igentligen jag i en bil med fulla killar å ikea påsar eller
en slappis dag allting handlar väll igentligen om att få tiden  att gå lr hur?

Ta en kopp te å vakna upp denna sköna låt Takida - give into me.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0