..Tionde februari tvåtusennio..

God Morgon ; )
Börjar vara dags för en ny design hära oxå men de tar en sån tid.
Så jag ids då inte göra det ännu.
Ska ta å sätta igång en tvättmaskin å sen städa lite granna tror jag.
Lite senare idag blire väll å fara å hjälpa någon att komma i ordning i sitt lilla hem.
Sjukt många som flyttar nu, jag har juh händerna fulla, men man får juh iaf dagarna att gå :D
Sandra jag saknar dej redan, kom hem från sjöis nu!
Ska höra om små syrrorna har lust att ta lite nya foton på sig själva had varit sjukt kul :)
Älskar att fota, fota, fota, fota!

En fin vårbild från förra året : )
Fotad av: Liselotte Larsson


Kommentarer
Postat av: Emilia

Aaa jag såg det nu, var så less och hålla på och fixa i natt :)

2009-02-10 @ 14:04:17
URL: http://emiliiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0