..Pigg & Galen..

Tjenare
Det finns inga ord som kan beskriva mej bättre just nu, för jag är verkligen
super pigg, är faktiskt inte ett dugg trött & galen de är jag juh fan alltid :)
Jag känner mej hel nöjd med dagen har verkligen tagit vara på tiden på ett bra sätt
varit väldigt social, spelat gh, bara pratat, varit datanörd med jocke, spelat harry the hamster 2,
bloggat, sökt jobb, grattat min syster & surfat runt på internet.
Inget ansträngade men ändå har jag fyllt en hel dag med massa roliga saker.
I morgon blire att städa ur en lägenhet lite granna, springa på stan, göra ärenden på apoteket,
hitta en födelsedags present till mina små syrror och kanske tom luleå :D
Men vi får se vad dagen har att erbjuda har inte ett dugg bråttom att ta reda på det.
Nu ska jag bara chilla ett tag, invänta john blund och sova riktigt gott.

Godnatt alla nyfikna jävlar där ute.
Förresten så undrar jag lite granna vem de är som läser hade varit intressant att veta
lämna gärna en kommentar med namn, ort & gärna lite mer fakta.
Vågar ni komma ut i ljuset de återstår att se :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sweetie,,, jag behöver väl inte läman namn å ort, för mig vet du juh. tihii..:D

2009-02-27 @ 23:53:22
URL: http://popcornsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0