..Paltkoma..

Hemma igen ;)
Är svinigt trött har varit å ätit palt hemma hos pappa & sitter nu här med paltkoma.
Det är ganska mysigt det ger mej en anledning att slummra till en stund sov hela bilresan hem.
Idag har jag oxå varit å kollat in jockes gamla place, var nån som skulle kollade på lägenheten
 Jocke var så snäll för han körde juh in små flickorna till gällivare för att mamma & ola var upptagna på annat håll.
Förresten så hatar jag mina små syrrors hund eftersom han har bitit sönder ett par av mina finaste trosor.

Förresten så måste jag ge min kusin ett jätte stort GRATTIS han har blivit pappa
till en underbart söt liten flicka som heter alissa.
Grattis grattis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0