..Jag är faktiskt inte mer än en människa..

Hejsan, jo jag är vaken :)
Jag har just haft ett givande samtal med en person, du får mej att öppna upp ögonen mer & mer,
vilket är väldigt bra.  Jag uppskattar att du tar dej tiden å lyssnar och kommer med dina kloka ord,
för jag vet att jag behöver höra dom. Jag hoppas att detta kommer få mej att förändras som person,
göra så att jag tänker mer på mej själv och mindre på andra för jag behöver det,
 jag behöver få leva mitt liv, utan att bära tunga stenar på mina axlar.
För dom tynger mej även fast jag själv igentligen inte vill se det, även jag vet att det
nångång kommer bli för tungt och att jag då inte kommer kunna bära mer,
kanske dags att ta tag i saker även fast man tycker de är jobbigt.
Jag får ta och inse att jag faktiskt inte är mer än en tjej på tjugo år och inte nån super hjältinna, som har
magiska krafter, jag får inse att jag inte är mer än en människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0