..God Natt..

Takida för med sig så många minnen som är förknippat med det här datumet
samt förhållandet skulle vara fel o de inte kom med idag.


I morgon ska jag inviga min nya hårduk, ska nämligen baka hela dagen i morgon :)
Idag har jag inte gjort så mkt, umgåtts med lillplutten och varit te gällivare å handlat lite bakgrejer
samt följt med jokke på lite ärenden som att köpa plugg å sånt dära.
Sen har jag även tagit å lagat middag, eftersom min mamma är sjuk å inte har så mkt ork, så passar
på att var eXtra snäll för de kan löna sig i längden :D
Julia hjälpte till & tyckte att de var jätte kul, hon äter som bättre när hon lagat maten själv :P
Men imorgon blir den en varm dag i köket så nu ska jag ta å sova lite granna.


Godnatt, saknar dej snyggisch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0