..God Morgon..


Har klivit upp för ett par timmar sen har vi suttit å snackat allvar ett tag.
Sen så käkade jag lite frulle och nu sitter jag å tittar på ronny & ragge :)
Fy fan vah bra dom är, det får mej att tänka på crazy tobbe, på den  gamla tiden
fy fan va kul vi har haft, alla äventyr vi har varit på, våran roadtrip & grejer.
Lätt den skönaste killen i hela världen, har kännt han i 13 år å mer lär det bli,
vi har tänd eld på saker men samtidigt varit skötsamma å gått på släkt middagarna :D
Men igentligen så är inte tobbe min släkting utan det är mina små syrrors kusin.
Men lika kul har vi haft för det, men nu ska jag fortsätta kika film nu har jag iaf skrivit nått idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0