..Fredag den 13:e..

Jag tror inte på skrock men nog fan kunde man börja undra när de var 15 grader inomhus i morse
för att strömmen hade gått pga någonting : ) *uscha vad kallt de var. :P
Sen så kollar man ut å då äre - 33 fy fan vilken dag, tur att bilen startade men nog vare knappt.
Sen har min polare åkt fast för fortkörningsböter på 2000 :- *stackarn : /
Dagen är juh inte slut ännu så man få se vad som mer hinner hända.
Gårdagen var då iaf perfekt, gjorde lite nytta, tog nån drink & hade jävligt trevligt sällskap.

Joo förresten så är jag i mampa town nu, ska umgås med min lilla matti.b sen fy fan vad
jag längtar & vilket kramkalas vi ska ha, har saknat dej min lilla filur.
Har iaf planerat att åka hem i morgon, men vi får juh se hur de blir med den saken.

Stenis om du är här å snokar nu så kan du juh lämna en liten kommentar & den svarta texten längst ner är inte till dej :D

..Saknar dej sötis, men vi syns juh i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0