..En larsson + två nymans..

När man sitter och går igenom gamla bilder så dyker minnerna som man hoppas kommer
vara för alltid upp i huvudet, personer man hoppas kommer vara ens vänner hela livet ut 
Det här inlägget  handlar om två av dom värdefullaste personerna i mitt liv,
vi har gått igenom så otroligt mycket  tillsammans.
Utan dom hade jag inte klarat av min brors bortgång & inte heller min fars alkoholism.
Jag hade inte heller haft dom bästa personerna att dela min tonårsperiod med.
Det roliga är att dom utnyttjade min lilla systers godhet för att få lära känna mej och när dom väll
gjort de så insåg vi att jag skulle börja i deras klass och efter de så har vi gått  samma klass 
från femman till tredje året på gymnasiet och varit bästa vänner.
Dom har alltid funnits dära och de kommer jag uppskatta så länge jag lever.

Malin är min starka klippa den jag alltid lutar mej mot när de är jobbigt,
darlingen jag vågar ringa mitt i natten när jag är ledsen utan att igentligen säga nått,
hon som förstår min tystnad, min smärta & när jag vill dra mej undan.
Hon som jag vill ska säga sanningen åt mej utan att hoppa över allt de svåra.
Darlingen som jag delar alla mina hemligheter med och som jag vet alltid finns där.

Emma är den jag ringer tlll när jag vill skvallra eller när jag vill dra en riktigt rolig fest.
Sötisen som jag ringer till när jag inte vill tänka på mina bekymmer, när jag inte vill prata om
det som är svårt, för hon få mej alltid på andra tankar & lockar alltid fram mitt leende igen.
Hon är helt enkelt den personen som jag vet att jag kan prata med saker om men som jag väljer
att inte göra det med så ofta, jag vill bara att hon ska vara den personen som gör mej glad igen.
Men jag vet att hon alltid finns dära om jag behöver henne, jag behöver inte ens fundera på de.






= Så otroligt många underbart fina stunder.



Kommentarer
Postat av: Malin Nyman

Åh!! så söt du är honey ;) du betyder allt för mig gumms. Du vet att jag alltid finns för dig o alltid du för mig. Du + Jag = forever! ;-* Pusss Love <3

2009-02-12 @ 11:47:10
Postat av: Liselotte

Lätt, alltid du å jag! Älskar dej mer än du anar.

2009-02-12 @ 13:09:05
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0