..Äntligen helg..


NO PLACE LIKE HOME

Äntligen helg
Får man säga så när man är arbetslös?
Har nyss varit på affären med morsan & ska snart börja baka matbröd.
Senare ska jag göra mockarutor fy tusan så gott & sen ska jag springa förbi
min lilla sötis & bästa vän Sandra, saknat henne som fan hela veckan å nu
har hon äntligen kommit hem från sjöis så hade tänkt hjälpa henne att packa lite.
I morgon så äre de ut flyttningsfest å jag längtar som tusan ska bli svin roligt,
inte själva anledningen till festen för det svider i hjärtat, vem fan vill att sin bästa kompis
ska flytta från ett av dom bästa ställena i världen & långt bort från en, inte jag.


Nu kom min lunch från kiosken, dags å äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0