..17 feb 2009..

TjeniXen
Denna dag känns mkt tyngre än alla andra dagar.
Min psyke är helt ur spel & jag vet inte hur jag ska hantera alla känslor.
Idag skulle vi firat våran två års dag, denna dag skulle varit speciell men så äre det inte.
Istället sitter vi på varsitt håll med två brustna hjärtan, jag saknar dej som fan jag tänker inte ljuga.
Innerstinne så hoppas jag & tror på att allt ska bli som vanligt, att allt varit en mardröm, att allt ska
vara bra mellan oss. Jag vill vara lycklig, jag vill må bra & jag vill känna att livet leker igen.

Ge mej styrka att klara av alla dessa dagar utan dej.
2007-02-17 - 2009-02-14



Kommentarer
Postat av: Anonym

hojja, inge kul :/ Man är ju van vid att de är ni två!

2009-02-17 @ 16:43:14
URL: http://ellinorlundhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0