..Var ett tag sen..

Tjosan, vad fan gör jag uppe nu? Det är tamefan en fråga jag ställer till mej själv.
Men vaknade och kände att jag behövde blogga, galet? OHHH JAH!
Hehe jag ska tamefan sova igen efter det hära är klart och drömma mysipys drömmar : )
Känner mej helt snurrig i bollen av alla tankar!

Fredag: Jadu då vaknade jag kring tio sedan bar det av med tjejgänget på stan
dom skulle handla lite julklappar, sedan for jag å hämta ut ett paket lämnade pappas
julklapp, for te mormor lämnade julklappar dära och sedan bar det av mot Nattavaara!
Där blev det nån cider som lasses tjej bjöd på samt stå och glo på boysen som skruvade
i garaget :) Roligt som fan ögongodis!
Efter det så blev det en bilresa hemmåt oXå och den kändes väldigt lång, när vi väl var hemma
så slängde jag ihop lite grejer för att sedan joina malin i hålan Jokkmokk.
Världens gulligaste kent körde dit mej :) Är jävligt tacksam för det, annars hade jag inte
fått den underbara kvällen som Jokkmokk faktiskt bjöd på. Kom te hotellet där fixade malin
mej, slapp göra det själv, hehe :) Sedan skjusade emma oss te opera å tebaka två gånger.
Där träffade vi lite folk och hade det hur roligt som helst, galet kul. Sedan kom J och plockade
upp mej i en taxi och sedan for vi dit :D Nice, nice, nice :P


Lördag: Vaknade upp, promenerade till Malin somnade om och sms med en go kille!
Jag å malin vart sedan höga på friskluft & mandarin tror aldrig något ha smakat så gott
i hela mitt liv, var munorgasm flera gånger om! Vid femtiden så åkte jag hem, då vart det
fint besök av A & J, tog någon öl med dom och morsan.. Sedan så fick vi gve besök så vi
har skrattat rätt så mkt, Jaja klockan tolv ramlade jag i säng.


Och nu sitter jag hära och är galet trött, funderar på att somna om eller kanske laga mat! ;)
Alltså det hära inlägget har tagit mej en timme att skriva, hehe nähe men godnatt gott folk
vi hörs om ett par timmar när jag vaknat igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0