..Trötter..

Jag känner mej som trötter i snövit & de sju dvärgarna och klockan är
inte ens åtta, men blev sent igår när vi såg filmen.
Kom inte i säng förän vid två någon gång skulle jag gissa, kom ihåg att jag såg AA
sedan slummrade jag och vaknade kring sju tiden då vare strömavbrott och sedan
vaknade jag igen ungefär vid elva tiden och då vare morgon : )
Har haft en mys morgon ida, legat i sängen till ungefär ett, har inte sovit såhär gott
på flera nätter, myspys! Men ibland äre grymt mkt skönare att sova än vissa nätter ;)
Resten av dagen har flytit på rätt bra, med fb spel & lite kvalitetstid med lillasyster.
Ska slänga på en tvättmaskin med lite kläder så att jag har nått och ta på mej nästa
vecka och helgen ;) Sedan ska jag fiXa lillasysters hår så jag slipper göra det i morgon
på morgonen. Dom har nämligen lucia i morgon i skolan så då blir det att fara dit och
titta och fota en massa.. Men men jag hade visst saker att göra.
Om jag inte misstar mej så skulle väll Katti komma förbi mej när hon slutat jobba :)

..Livet leker och det är så jävla skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0