..Trötter..

Det är så galet skönt att ligga i sängen just nu med datorn i knät.
Har då varit utomhus i 12 timmar idag, var runt -20 å rätt fint väder, var juh iaf
ingen snö & blåst :D Kommer sova galet gott inatt, hade vellat ha en person hära
men så blire inte.. Får mysa på själv lr jag å värmedynan som jag vilar fötterna på.
Livet känns underbart just nu, fått hålla på med det jag tycker är kul idag, är ny duschad,
och proppmätt kan man begära mer? tror icke det!
Men nu ska jag ta å slå av dumburken & sova man vet juh aldrig vem som ringer inatt ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg på facebook att du kanske ska på juldansen, hade varit grymt kul att se dig! :-)

2009-12-19 @ 20:51:14
Postat av: Liselotte svarar

Sandra: Joo jag funderar faktiskt på att fara dit, men vi får se hur det blir :D

2009-12-20 @ 05:33:06
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0