..Helgens planer..

Tjohejsanfaderittanhej
Sitter just nu i jmk malin har sett till så jag har fått lite mat i magen.
Plus att jag har fått vara på systemet så nu har jag inge att klaga på
jag kan inte vara annat än rikigt nöjd :)
Klockan är fem och vi har inte börjat fiXa oss ännu men jag ska tamefan se till
att det blir fart på dom! Om jag så måste kleta senap i arselet på dom *huhu :D
Är riktigt taggad, ska bli riktigt rolig att få bli lite vårdslös och galen :)
Kommer nog inte blogga nå mer förän söndag, har inte riktigt tid med sånt,
i helgen för jag är en upptagen kvinna.. =D
* Fredag party party i jmk
* Umgås med hemlig person i gve
* Jobba 12.00-21.00 i porjus

Men jag hoppas ni alla får en jätte trevlig kväll, tjingeling!

..Massor med kramar från en riktigt taggad & galen liselotte larsson..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0