..Helgen..

Min helg har bestått av en massa bakandet & serie tittande.
Måste säga att jag tycker min helg har varit helt underbar, har tagit
en vit helg och har bara varit hemma & gjort en massa roliga saker
med familjen :) Har bara haft det hel mysigt! Har även träffat min
lillasysters kille, som jag tycker var en riktig trevlig prick :)
Har dock int sovit så mkt i helgen eftersom jag varit besatt av paradise hotel,
dock den danska, har int sett den innan och än så länge är den mkt bättre
än svenska ph. Har nu sett klart den och den innehåller verkligen ett mkt
bra spel, snygga killar & hemligheter! Love it love it!  Är riktigt trist att den är slut.

Det som jag tycker är riktigt trist med helgen är att jag inte varit till gve
och träffat Sandra men då har jag istället passat mina små syskon hela
helgen :) Finns två saker som jag tycker har varit riktigt trist och det är
att jag kanske kommer förlora två vänner pga att en person ljugit mej
rakt upp i ansikte och missbrukat mina känslor! Den andra är att en
av dom personerna jag värdersätter mest i mitt liv har ringt,sagt & gjort
en massa konstiga saker i helgen, vilket har gjort mej väldigt förvirrad.
Säger en sak, gör en annan & sedan säger en annan sak?
Men det är väll så när man själv är förvirrad och inte vet vars man står.

Bilder från det jag gjort i helgen mkt finns det int bilder på och vissa vill jag int lägga upp ;)


Godnatt allesammans hörs i morgon ;)



Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

jaha, nej men Gina har nog hat två kullar ubndertiden hon varit i Sara Larssons ägo. Gina och Varro fick valpar v missta. Gia löpte, dom skulle vara ensam och Sara stängde in varra två dörrar bort från Gina + kompostgaller men han tod sig förbi sina hinder och vipps, så var de valpar. Så de ver inget plaerat. Men helt underbara mysiga valpar. Jag har eb av dom. Hon heter Hera och är 1år och 1 månad ;) Fins bild på hnne i min header, annars kommer de nyck upp bilder i blogen lite då och så.. de går nu att se bilder i kategorin "hundar || Tindra och Hera" på min blogg. där fins bilder sen valptiden också :)

2009-12-07 @ 07:23:07
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: KATTEN

Har Linda en ny boyfriend? :O eller är det ronja som skaffat sig en kille? :P

2009-12-08 @ 19:37:22
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0