..Har skrattat så tårarna sprutat..

Till: Johanna
Sms: Shue, du den där Johanna var så jävla keff i sängen!
Tror jag har fått blåmärken över hela ballen, o inte hade hon rakat sig heller,
fyfan hon är ju ett riktigt vider :S vad ska ja säga till henne om hon försöker ragga på mig?

Svar:
Du behöver inte säga ett piss din bög! Du var inte så bra du heller!

Förklaring: Hade varit på en fest o lyckats få ett ragg, som sög..
Sen skulle ja skicka det till min polare, men det gick lite snett..

/C


Till: Pappa
Sms: Fan, pappa hittade min morot byrålådan när han skulle leta efter den jävla vetekudden,
haha tror du han fattar vad jag har använt den till?
kan ju alltid ljuga och säga att mina möss skulle haft den haha nej fyfan detta var pinsamt...

Svar:
Linnea, varför håller du på med sådant för? mamma vill prata med dig, kom ner.

Förklaring: När jag kom hem från skolan hade pappa hittat en morot i min byrå, när jag kom
hem sa han " jag skulle leta efter vetekudden och då hitta jag en gammal morot i din låda"
jag blev röd i ansiktet och bytte samtalsämne på en gång.
smset skulle egentligen varit till min bästa vän.
Det var jävligt pinsamt och mamma hade en lång diskussion med mig
varför jag höll på med sånt, alltså onanera med en morot.

Till: Min granne
Sms: Kom hit och knulla mig så hårt du kan! ;)

Svar:
Jag kommer så fort jag kan!

Förklaring: Jag skulle skicka smset till min pojkvän men så dampade mobilen och den
råkade komma till min granne niklas. Efter 10 min kom han och ringde på min dörr,
min pojkvän öppnade och sa - Trodde du att du skulle få knulla eller jävla pucko! xD

/Pytte

Till: Flickvännens pappa
Sms: Hej gumman...tänker på igår...Älskar att ta dig analt. Vet att du gillar det med ;) ses ikväll!
Svar: Hör du av dig till vår familj igen dödar jag dig.

Förklaring: Skulle skicka till min brud, men det blev till hennes pappa istället.
Har aldrig mått så dåligt. Det tog slut pga det.

/Baf


Till: Mamma
Sms: Hej! Tycker det kändes helt ok med dig , även att du också är kille,
Viste ju inte om jag va bi elr inte, tror jag är det, bara inte min Flickvän får reda på detta,
hon kommer aldrig mer prata med mig då

Svar: Men robin, vi har inte uppfostrat dig till en sån här kille, Tycker du får ta å Skärpa till dig lite,
Kommer du hemdragandes med en pojkvän är du inte välkommen i mitt liv

Förklaring: Blev utesluten ur familjen utan att ens inna förklara


Till: Övervakaren

Sms: Tja. jag ligger hos simon och är sjukt stenad hehe vad gör du själv?
Svar: Fick inget svar han ringde upp.

Förklaring: Va hos en polare och rökte på skulle skicka till en annan polare men
kom till min övervakare hehe så fick 6 månader på kåken.


Till: Flickvän
Sms: Haha, råkade av misstag knulla Carro, och du hade rätt, hon va fan bättre än Tilde... ;P
kan man hoppas på en trekant?

Svar: Hör aldrig av dig igen, ditt äckel!

Förklaring: Jag skulle skicka till min polare Tim, råkade komma till min dåvarande flickän Tilde,
som har en enäggstvilling som heter Carro.. resten kan ni nog lista ut.
Trekanten kunde jag glömma!

/Mathias



Till: Flickvännen
Sms: Shue du kommer aldrig tro vad som hände mig igår ;P , Du vet Emilia som gick i min förra klass,
aa iaf jag träffa henne igår när jag var på väg hem från tjejen.
Sen följde hon med mig hem och kolla lite film osv och efter halva filmen sliter hon av mina byxor och börja suga av mig och jag kunde inte stå imot så jag hamna där i sängen med henne.. Hon var grym ! ;D

Svar: Din lilla jävla hora! 1ÅR har vi vart tsm 1ÅR!.. Du kan ju bara dra åt helvete och jag kommer fan aldrig svara spelar ingen roll hur mycket du ringer eller smsar! DRA ÅR HELVETE!

För er som inte varit in på den här sidan och vill läsa mer www.felsms.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0