..Fast växt mobiltelefon i örat?.

God morgon, har sovit ungefär sex timmar :)
Är inte så trött som jag borde vara å int ska jag väll klaga på nått som är självförvållat
låg juh att pratade i telefonen i fem timmar med en person och
innan dess pratade jag oxå i telefonen, så är nog
över fem timmar men fem timmar med en och samma person iaf så somnade vid
sex, efter att morsan kom in och frågade om jag kunde jobba.
Men det hade jag nog inte pallat eftersom jag inte sovit en enda blund vid den tiden.
Idag kanske det blir jmk vi får se, allt kan hända.
Ne men ska försöka baka ida, städa mitt rum och sedan julpynta lite granna. tjingeling


..Känner mej som en tonåring igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0