..26 december..

Hej alla roliga prickar hoppas ni är bakis idag =)
Igår efter jobbet blev det att åka till Jokkmokk och festa såklart.
Var lite oplanerat så var svin kul, jonas körde dit mej for hem te emma
och drack lite granna innan M&M kom och hämtade mej då blev det hotellet
och pizza! Gött :P Sedan blev det utgång på Hotel Jokkmok var jävligt mkt
folk ute som man kände hade en rolig kväll, även fast jag gjorde illa mej.
Har världens bula i bakskallen, skrapsår och blåmärken humlan tycker jag
ska ha bandage & plåster med mej i väskan när jag far ut *huhu ;)
Efter kvällen så började jag bli mer & mer yr och få världens huvudvärk
så jag ringde runt och till slut så ringde jag Kent å frågade om han kunde
hämta mej & världens gulligaste Kentan kunde det :) Vilken tur för mej för
var verkligen skönt att vakna upp hemma när jag har ont åde.
Världens sötaste person stod innaför dörren när jag kom hem, glad man blev!
Min kväll kunde inte ha slutat bättre, du gör mej lycklig :)
Å dagen hade inte heller kunnat börja bättre ida vete fan vad som händer blir nog
att ta det lungt hemma eftersom alla verkar så jävla tråkiga idag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0