..Sjösjuk..

Jag å jokke skulle fara ut med båten å fiska, å det gick svin bra.
Tills vi kom en bit ut då började jag känna mej alldeles kallsvettig & illamående.
När jag frågar jokke om han kan köra mej te renis igen för att jag inte mår så bra
så tittar han på mej å säger att jag är likblek i ansiktet :/
Höll på att avlida tills vi kom till renis, har aldrig varit sjösjuk å har inte planer på att
bli det igen, kan säga att så fort jag kom in på toaletten så spydde jag!
Konstigt att jag blir sjösjuk nu helt plötsligt efter alla gånger på sjön, men tror att min mack diet
börjat visa sina svaga sidor :P Dags att ställa sig vid spisen å laga någon mat kanske :)
Men ska iaf ut å fiska i morgon det här ska inte hindra mej för att göra saker jag tycker om.
Men sjösjukan gjorde iaf så jag tog tag i min blogg design, fattar inte hur jag har kunnat haft
den dära gräsliga lila igentligen, är mkt mer nöjd nu & det här känns mer jag!
Alla som pysslar med blogg design vet att det kan dra ut på tiden & det har det juh oxå gjort
klockan är närmare två så kanske dags för mej att stänga av den hära dumburken och somna
in bredvid sötisen, kommer sova jävligt gott inatt eftersom barnen oxå är hemma nu :)
Gott folk vi får höras i morgon, lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om designen. :P

FÖRE


EFTER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0