..Liselotte i blåbärsskogen.

Efter att jag jobbat från 07.00 - 14.30 drog jag hem te morsan för att lämna lite grejer,
å sedan for jag på affären å handlade grejer till dagens middag sedan bar det iväg
till renis, fick skjus av min underbart snälla jobbarkompis *tack för det :D
När jag kom hit så busade jag lite med bebisarna å gav dom mat.
Sedan gav jag mej ut i blåbärsskogen för att såklart plocka lite bär, å där fick jag utkämpa
en krig mot myggorna så till slut tvingades jag retirera för att hämta förstärkning.
 

När jag kom in vare bara att börja rensa å jag fyller vasken med vatten å häller sedan i alla bär
för att sedan ta bort den flytande smutsen, sedan använder jag något med springor lr större hål så
att den smuts jag int får upp åker bort. Hade inte en några speciella grejer för bär plockning här
borta men hemma använder jag lite andra grejer. Hur brukar ni göra?
Började iaf att laga pasta&köttfärs gratäng, slängde in den i ugnen när jokke var halvvägs hem å sedan
började jag att baka blåbärspaj. Å fy tusan så gott allting var, jag å jokke är så jävla proppmätta just nu så,
man orkar inte göra så mkt annat än att knäppa upp byxorna & ligga å softa.


Nu har jag skrivit lite om dagen nu tänker jag forsätta softa tills jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0