..Helt tom..

Vet inte vad jag ska skriva, mitt ordförråd är borta & jag har blivit stum!
Vet faktiskt inte varför det är såhära! Jag befinner mej juh på världens underbaraste
plats med världens underbaraste person vid min sida.
Men ändå så rinner tårarna ner för mina kinder, kanske så har allt som hänt på senaste
tiden bara blivit för mycket för mej? Allt har varit för bra, kanske det som
är felet, jag kan inte tillåta mej själv att vara lycklig en längre tid för då känns det bara fel.
Måste ta mej i kragen & försöka inse att livet inte alltid behöver vara skit.
För just nu så trivs jag faktiskt som fisken i vattnet med mitt liv!

Bebisarna i förrgår, men som just nu är ute på egna äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0