..Allergi..


Ännu en sak att komma ihåg att man är allergisk i mot.
Läkaren ringde idag och berättade vad mina provsvar visade hon hade försökt
få tag i mej förra veckan stackarn lät helt stressad.
Det första hon typ sa var att jag är kraftigt allergisk mot nötter & att hon skrivit ut
akut medicin som jag måste hämta ut på apoteket och som jag ska ha med mej
i fall att jag får allergiska besvär. Är fan inte sådära jätte roligt eftersom jag älskar nötter.
Det finns fan inget som är så förbannat gott som att äta nötter & frukt när man har myskvällar.
Nötter går juh å sätta i allt,  svin gott i bakverk, mat & som tilltugg.

I morgon ska jag iaf åka till vårdcentralen å lämna flera prover sen får vi se vad dom visar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0