..Solig måndag..


God Morgon, super fint väder :)
Får dåligt samvete av att sitta inne så ska snart ta & gå ut med hunden.
Har inte lika ont som jag hade igår, men fortfarande ont, men den här smärtan
kan jag leva med iaf. Hittade den hära super mysiga bilden från juni 2006 det var
min lillasyster Ronja som fotade den & då var hon bara 10 år gammal.
Den här bilden får mej att tänka på sommaren, är juh ett bra tag tills den är här
och det får mej att tänka tillbaka till karlstad, vi den hära tiden var det grönt, nästan
alla träd hade blommat ut, det var jätte varmt & man sprang omkring i linne och kjol.
Man kunde ligga ut & sola på baksidan av huset och sånt dära, medans man här uppe har
en massa slask tills i juni å i juli så är det väll sommar och i augusti
slutar den, trist med så kort sommar : / Men jag ska dra mej mot varmare bredgrader i sommar
göteborg bland annat, sen är jag välldans sugen på en utlandsresa efter sommaren,
brudar vi måste prata om det här :D




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kom :) du kan sova här hos mig :)

2009-04-20 @ 11:01:39
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0