..Onsdag..


Snart sängen efter en lång dag.
Visst har jag latat mej mer lr mindre hela dagen, legat i sängen & hållt på med blogg design.
Sen har jag även haft en rejäl träningsvärk bakom knäna, så har hellre legat i sängen än
att vara uppe & vandra. Tur var juh det eftersom vi varit i renhagen å dragit & räknat en massa
ren med morsan & ola, fy fan vilka sura ren jävlar, hehe :)
Min söta lilla blomma sprang juh omkring dära i hagen & såg allmänt söt ut, har faktiskt varit
riktigt roligt även fast det har varit rätt kallt, men små syrrorna livade upp stämningen med
sång, lös mustascher & skägg, dom var allmänt roliga som vanligt :D
Jajamensan myspys få se om man ska bara barnvakt åt dom små liven i helgen,
om det blir av ser jag faktiskt fram i mot det,
Nu blire att forstätta se efterlyst tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0