..Jobb..

Tjenare
Orkade inte ta mej tid för att skriva i morse innan jag for & jobbade.
Började 6.45, medans mina jobbar polare började först 07.30, har varit en jävligt lugn
dag, allt som skulle göras städ & sånt var klart innan elva, efter det har vi mest ätit
god mat, fikat & surrat en jävla massa. Då & då var det lite larm & små saker, men mesta
av tiden har vi bara suttit :P Nu är jag hemma en sväng, ska laga mat åde, sedan ska jag
tillbaka till jobbet eftersom en var sjuk så ska jobba från 18.00 - 20.30 sen är jag klar för dagen.
Efter jag slutat ska jag mysa framför tv och sen blir det en tidig kväll, för jag ska jobba i morgon
oxå, riktigt kul & vara å jobba, alla är så roliga, plus att dom är så gulliga så man håller på att dö.
En riktigt kick för självförtroendet, får man då där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0