..Hemmafru..


God kväll :)
Har nu gjort allt som behöver göras här hemma, har dammsugit, skurat, diskat
samt flyttat in mina kläder i garderoben äntligen, skönt att slippa ha dom i väskan :D
Idag har jag oxå varit förbi morsan, käkade middag dära & hämtade lite grejer
det blir nog så att jag ska vara barnvakt i helgen, mamma & ola ska nämligen flytta med renarna
i kommer bli väldigt trist att dom inte är i hagen nå mera, inte fara å fodra dom nå mera,
längtat & lugnet över att fara dit kommer jag sakna som fan!
Men vi kan juh inte ha dom i hagarna hela året om bara för att det är mysigt, även fast man
kanske skulle vilja.. Morsan tycker det är lika trist som jag så vi får väll trösta varandra
eller kanske packa väskorna & följa med dom, jag å morsan i fjällen hela tiden,
nå skulle vi klara det men fy fan skrattar bara åt tanken, ni som känner mej fattar nog vad jag menar.
Nej nu ska jag faktiskt ta å kika vad det är på tv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0