..God Natt..

Min dag har varit helt perfekt, just nu kan jag inte vara lyckligare =D
Vaknade hos mamma åt frukost bestående av rostmackor, lussebullar & chips.
Sedan for jag till jobbet, där det serverades fruktsallad *mums, blev glatt överraskad
när jag såg att katti jobbade, tyvärr så jobbade hon bara en halvtimme med mej så
vi hann inte snacka så mkt, men ska jobba med sötnöten hela somamren så det
kommer bli en massa snack, men innan dess ska vi oxå hinna.
Hade svin kul på jobbet iaf, var en massa skratt med dom boende där, en helt ljuvlig dag :)
Älskar verkligen att vara å jobba där, det ger mej så grymt mkt, all uppskattning man får
av dom äldre är helt oslagbar, jag blir så glad över att kunna hjälpa dom & göra deras vardag lättare.
Jag ångrar inte för en sekund att jag gick omvårdnads programet för det här är jag helt igenom.

Vad har jag gjort sen jag kom hem då, jag har läst en massa bloggar, ätit mörk choklad & kollat dh.
Sen så fick jag varma mackor serverade, så jag är mätt & belåten å en anning trött.
Hoppas ni sover gott inatt för det ska jag se till att göra.




Kommentarer
Postat av: Katti

Det kommer bli en jätte bra sommar! Har ändrat mig nu haha ;P

2009-04-29 @ 22:29:06
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0