..God Morgon..


Har vaknat för flera timmar sedan, men kom inte på nån bätte rubrik.
Ni har säkert märkt att jag satt in en ny header, har varit ganska mkt ändringar
på senaste tiden men nu stannar den hära till sommaren iaf.
Vad händer idag då, jag ska iaf äta frukost alldeles snart & sedan ska jag ta och göra
veckans första städning för att sedan ta en promenad med tjorven & sacko.
Solen har inte kommit fram ännu men det är iaf plus grader, någon annan än jag som
tycker det är helt underbart att det har börjat tina, att snön är påväg bort.
Jag gillar vintern som fan skoter å sånt men nu är jag less nu längtar till sommaren så att jag nästan
spricker tänk att sola, åka båt, bada, fiska, grilla &  festa i massor, låter helt underbart i mina öron.
Magen börjar gnälla efter frukost nu så bara sluta blogga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0