..Stan öppet för tjejer..


Har faktiskt varit på stan alldeles nyss äfferna på mitt i city har öppet
från 18.00 - 21.00 med en massa aktiviter å rabatter.
Hittade dock inte så mkt köpte en födelsedags present till lillasyster
samt en tröja till mej själv : )

Idag har jag varit duktig gått igenom datan å kollat bilder å framkallat bilder
som jag tycker är värda att spara, så snart får jag väll hem dom i postlådan,
gissar på att de blev omkring 200 bilder, så de är bara fara på stan nån
dag å kolla om jag hittar nått fint fotoalbum : D
På en timme ska väll jag å henrik iväg till Jonte & Kikki å se film, blir spännade
å se vad de blir för någet.. Ha en bra kväll : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0