..Måndag morgon & träningsvärk..

God jävla morgon uscha : /

Sådära känner jag mej nu på morgonen, var jätte kul i lördags & även igår.
Har sjukt mkt träningsvärk efter bowlingen kan fortfarande knappt gå : /
Vi han köra tre serier & alla vann varsin gång : )
Men jag var ändå den som mest överlägset med poängskillnad från dom andra.
Efter vi bowlat så var vi ut på arena, jag johan & anders medans henrik, malin & pontus
inte kom in dära men sa inget å drog till blå istället.
Skit samma tänkte jag hade fan betalat inträde å allt så jag stannade kvar med pöjkarna
dansade & drack lite granna sådära.
Efter de så skulle alla förutom jag äta, men jag å anders som gick i förväg träffade amanda
& drog med dom istället, vi var påväg på efterfest men vi drog oss ur i sista stund.
Hade varit kul att dra på efterfest men inte utan mitt älsko :D

När vi sen kom hem la vi oss i sängen & på söndag morgon när vi vaknade var de bara att
börja städa bort alla ölflaskor.. När vi varit vakna typ en timme så for jag, henrik & anders iväg &
kollade på 201 meter var en del fina bilar.
Sen när vi kom hem vid fyra tiden så slappade vi sen gjorde vi hemmagjord pizza
& efter de beslutade vi oss för att gå & se batman, den var bra men de är en väldigt överskattad film
tycker den var för långdragen, den hade kunnat sluta när harvey låg på sjukhuset lr någet.
Blev för mkt med två & en halvtimme.. Efter filmen var slut var klockan lite innan tolv &
vid tolv var vi hemma & gick å la oss å nu sitter jag å skriver detta så de var hela helgen. :D
Nu ska jag gå å göra nån nytta ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0