..Jag är en syndare..


Idag har jag varit å handlat & fyllt min kyl med frukt & grönt, det ser så fräscht ut i kylen : )
jag längtar redan till jag får hugga in, så sjukt gott med massa frukter å en god sallad.
Jag å henrik äter faktiskt mkt grönsaker, det är grönsaker typ varje dag & våran favorit är
paprika, mums på mackan i matlagning. bara paprika ja, vi är verkligen paprika tokiga.
Men just nu ska jag faktiskt synda med top model 10, dh & en sån hära, men
jag tycker faktiskt det är helt okej eftersom jag måste gå upp i vikt.
De mindre roliga är att jag måste ta en tablett för att jag ska kunna äta de hära.
vet att de inte är bra att stoppa i sig tabletter men jag måste & kunna njuta av alla
mjölkprodukter som inte kommit ut som laktosfritt ännu : )
När ska dom komma på laktosfrichokladpudding, de undrar nämligen jag!
Kanske man ska skriva å fråga : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0