..God morgon bloggen..

God morgon min kära blogg : )
Håller på att koka ägg till frukost, tänkte försöka hinna iväg tjugo över
elva  till stan å de ska nog gå bra. Om jag fixar mej nu innan jag äter så är de lungt.
På stan ska jag på åhlens samt gå förbi skomakaren & fråga om dom kan byta ut
ploppe på klacken för jag har snart slitit ner dom : /
Sen ska jag oxå springa förbi å läsa frida & kanske en choklad kaka bi får se,
tycker om att synda ibland : ) Fast de börjar nästan bli lite för mkt syndande..
Läkaren har fortfarande inte ringt hmm, kanske man måste ringa upp han istället : (
Man börjar bli lite orolig, han sa att han skullr höra av sig.
Frukosten kallar tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0