..Bakis, nej tack..

Sitter hära & mår hur bra som helst : )
Medans barsken mår lite sämre, man kan juh fundera om han är från norrland :D
Igår tog vi bussen in till stan sedan letade vi upp nån rolig krog.
Vi gick in på en klubb som hade 22, å trots att jag bara är 20 kom jag in ändå.
Dom sa att dom gjorde ett undantag, men de tror jag inte riktigt på men men
bra att man kom in ändå :D var helt okej faktiskt, drack rätt mkt igår
barsken & henrik kallade mej för svampen : )
Blev en sån dära perfekt fylla igår, måste säga att de finns otroligt barnsliga killar
på krogen ibland alltså, var nån som snackade med sina kompisar
å så kollade dom på mej å sa

- var de inte hon du drog med in på toan nyss.

Jag blev så jävla irriterad så jag frågade dom om dom inte var dum i hela jävla huvudet
och sen forstatte jag med att säga att jag aldrig skulle följa med nån som dom in
på toan eftersom dom befinner sig på en helt annan nivå sjukt mkt lägre än mej.
Å då blev dom fan tysta : ) hatar oförskämda typer, uscha..

men nu ska vi fara på stan å äta tjingeling..


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Nu har tävlingen avslutats och vinnaren är korad.

Kolla om det är du som har vunnit!



Lycka till!



Ha en underbar dag!

2008-09-13 @ 15:08:45
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Anna

Surfade runt lite och hamnade här ... hoppas lördagkvällen blir bättre ...

2008-09-13 @ 16:03:11
URL: http://sparaochres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0