..Generation Fett..

Alltså helt sjukt att man kan vara så fet.
Men jag kan inte ens tänka mej tanken att folk kan vilja betala för att
blir mosade, en sak är juh att vilja se dom och tända på dom.
Men att bli mosade kan inte tänka mej tanken, massa fett som väller
över kroppen, ansikte å överallt, jaja men alla är vi olika.
Lite äckligt tycker jag att de är men samtidigt är jag glad att man kan trivas så
bra med sig själv, men det är juh de dom tjänar pengar på..
Nått måste man juh göra för att överleva å dom har hitta den perfekta lösningen
för att leva så som dom alltid gjort, äta de dom vill när dom vill.
Men dom kan juh knappt gå heller ; /
Måste erkänna att man själv brukar tycka man har feta lår å rumpa å sånt,
men det är juh ingenting jämnfört med dom : )


Deras trosor är lika stora som mina lakan, shit alltså : )
Det kan inte rymmas mkt kläder i deras tvättmaskiner..


Nu ska jag fortsätta se programmet tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Helt sjukt att folk vill att dom ska sätta sig på dom, jag såg lite på de igår.. jag hade fått panik och dött om hon hade satt sig på mig..

2008-10-09 @ 11:12:05
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0