..tung dag..

Vakande nyss men känner mej deppig vet fan inte varför.
men tankarna kretsar runt så mkt ska snart vara utan min älskling
i två månader fatta vad jag kommer sakna dej.
de är du som får mej att le dom allra dystraste dagarna.
Vill bara att du ska vakna nu så du kan locka fram mitt leende igen.
Saknad är de värsta känslan, den tränger sig på när man minst annar
å den stannar där å gör att jag känner mej allmänt kluven.
Saknar så jävla mkt men saknaden efter dej är värst å den kommer alltid
finnas här. Jag måste försöka lära mej att leva med den fast de har jag gjort i
7 år å inte fan har de blivit lättare.
Kanske borde släppa taget om dej men va fan gör man när man inte kan
vill inte mista dom små minnena jag har kvar med dej.
vet bara att livet hade varit lättare om du funnits hära.

Nu när jag ändå börjat beklaga mej kan jag lika gärna fortsätta
fattar inte hur dom dära thaisarna kan göra sådära, får känslan av att
jag vill döda när jag tänker på dom. Hoppas ni åker ut!
Jag står inte min far så nära för han har sårat mej så jävla mkt men när de verkligen
gäller så kom jag på mej själv att jag ställer upp för han..
Fattar inte varför dom vill öde lägga hans liv med en lögn när han fan i mej inte gjort annat
än ställt upp för dom, han prioterade alltid dom före mej å linda.
Vi som är hans riktiga barn kom i andra hand, fast ifs de har vi alltid gjort när de funnits
någon annan. Men nog snackat om mina bekymmer men ska säga en sista sak.

..Kommer dom undan me detta ska jag personligen söka upp dom, var så säker..


image2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0