..Tankar..




Var in å kikade på stinalee ´s blogg
Å de fick mej verkligen å fundera igen.
De går inte en dag utan att jag tänker på dej & hur livet hade varit
minns det som igår när mamma väckte oss på morgonen å sa att du var försvunnen,
redan då frågade jag om du var död.
Men senare fick jag höra de på radion isället, dom hade hittat en av kropparna
och jag visst redan då att de var du.
Jag kunde inte ens gråta men de gör jag nu i överflöd istället.
Det var du som höll ihop familjen & nu känns den så splittrad allt,
hela våra liv förändrades då vi förlorade dej å smärtan & sorgen tog övertaget.
Känns konstigt att vara glad över att det bara är du som är borta
när jag varit så nära på att förlora så många andra.
Tack för att du vakar över oss vi har den finaste änglavakten.
Ska inte ljuga de har varit grymt svårt att växa upp utan dej har kännt mej så
klyven på många olika sätt, men idag har all smärta gjort mej starkare.
Var jag än är så kommer du alltid vara med mej i mina tankar för
syskonkärlek går helt enkelt inte att bryta.

..I´ll see you in heaven..

Kommentarer
Postat av: Milla

Beklagar verkligen sorgen.

2008-05-31 @ 08:48:17
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0