..Morning..

God Morgon gott folk : )

Henriks väckarklocka ringde då vaknade jag å kände
att nått rann i näsan så jag tog papper å såg att jag blödde näsblod.
Attans har varit mkt sånt nu för tiden,  har faktiskt börjat fundera på att
ringa vårdcentralen, inte bra att blöda så där mkt näsblod.
Eftersom när jag var liten blödde näsblod varje dag å fick åka å bränna där inne
å efter de blödde jag inte näsblod på typ 6 år så hoppas på att man får göra en sån isf.
Jadu idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på äta frulle å sen slappa :D
Sen senare ikväll äre hockey hos stölan & spansk får se om jag joinar har juh som
sagt inte varit så frisk den sista tiden å i morgon är typ utgång å de vill man juh inte missa..
Men måste käka frulle nu innan min karl blir skogstokig *hihi

..de är gött med mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0